Saturday 15 September 2012

Dan ... Dia Pown Da Pergi .. S.A.D

Hari 10 Sept. 2012 takkan aku pernah lupekan .
hari yang memisahkan aku dengan Si B0tak .
dia melangkah pergi ja0h .. ja0h dari aku .
Cherating , Pahang - itu kem dia .
PLKN memanggil , and aku ditinggalkan .

Hurm nak wat acane kan , name p0wn terpaksa .
dan aku relakan dia pergi .
bukan selama lamanya tapi sementara .
bersyuk0r sebab hanya seketika dia hilang dari pandangan mata .

And n0w i'm feel s0 l0nely .
pergi keje , balek keje , makan kat tempat keje , hadapi masalah keje sume s0rang2 .
yeah maybe suratan ni mengajar aku erti berdikari .

7 oct.2012 datang melepaskan rindu .
insyaallah nak samb0t bufday dia sekali . :)
kadang kadang malam aku ditemani tangisan kerisauan kat dia .
airmata jat0h mase aku tulis " DIARY 80 HARI TANPA DIA "
benda ni aku nak bagi lepas dia balek PLKN nanti .
biar dia tahu ape yang aku rase bila kehilangan dia .

* Muke pen0h gembira melangkah mas0k dalam bas , tapi sebenarnya dia meny0rokkan kesedihan dia . :')


* Dan bile bas dia da gerak automatik airmata aku mengalir . takmampu nak tahan lagi . harap dia taknampak aku menangis :')

Hargai pasangan k0rang sementara dia masih ade depan mata k0rang .
Assalamualaikum ..


No comments:

Post a Comment