Saturday 15 September 2012

Penantian yang MENYEKSAKAN T_T


 

Tepat jam 8 malam aku g to4 t0k dye .
Katenye daa dpt f0n mase tuh .
s0 aku p0wn excited lah tunggu dye k0l .
tik tok tik tok jam tu gerak dari saat ke satu saat .
handf0n aku tetap sunyi .

balek keje dalam keadaan hampa .
try k0l tapi masih 0ff handf0n .
its 0k maybe dia ade aktiviti tengah malam k0wt .
then satu mesej mas0k - fr0m mama .
mama cakap dia maybe takdapat handf0n malam ni c0z ade taklimat pasal cuti 3 hari .
yelar Hari Malaysia kan .
mama suroh sabar - well my mum always understand me . thanx mum :')
tapi tu tak b0le halang airmata aku keluar .
terlalu rindukan dia .
terlalu banyak kenangan yang aku takb0le lupakan .

pagi Sabtu - kunci jam pukul 7.30 pagi .
rasenye dia da dapat f0n .
tapi tetap takdek ! ape perasaan k0rang bile k0rang da lame menanti tapi takdek hasil .
SAKET KAN ?
tapi aku tetap kuat - sampailah pukul 2.30 ptg tu .
" hai , nak kenal ngan awak b0le " - w0ndering who's he ?
* blink blink my SWEETHEART !
l0mpat dari katil ter0s keluar rumah n k0l dia .

we st0ry bout what happen t0 us when we far away .
Banyak sangat st0ry nak cite . And when he miss me , he 0pen his wallet n see my picture .
well that same thing i'm d0ing when i miss him :')

s0 thats h0w we spent time t0gether at weekend .
hanya hari sabtu n ahad je b0le k0ntek melepaskan rindu .
Thats all 4 t0day .
g0odbye ! :D

No comments:

Post a Comment